Contact

Contactformulier

Heeft u een vraag voor ons? Kijk dan eerst even of deze niet hieronder al wordt beantwoord. Nog geen antwoord? Dan kunt u onderstaand contactformulier invullen of mailen naar info@toeslagenportal.nl. Doorgaans reageren wij binnen 24 uur.

Ik wil mijn aanvraag annuleren, kan dat nog?
Op het moment dat uw aanvraag is verwerkt vervalt uw herroepingsrecht, hier bent u ook mee akkoord gegaan tijdens het doen van de aanvraag. Als u via onderstaand contactformulier de volledige naam van de aanvraag naar ons stuurt dan kunnen we voor u nakijken of het nog mogelijk is om de aanvraag te annuleren.

Let op: doorgaans verwerken wij aanvragen binnen 4 uur.
Waarom moet ik betalen voor het aanvragen van mijn toeslag via ToeslagenPortal?
Bij ToeslagenPortal betaalt u voor een eenvoudig aanvraagformulier waarbij we u gemakkelijk door de aanvraag heen helpen. Verder controleren we uw gegevens voordat we deze indienen bij de Belastingdienst om er zeker van te zijn dat er geen fouten in zitten. Verder staan we klaar om uw vragen te beantwoorden als u een onderdeel toch nog lastig vindt. Zo bent u zeker van een soepele en correcte aanvraag, wel zo fijn. Voor deze service rekenen we eenmalig €45,00.
Ik heb nog geen toeslag ontvangen, hoe kan dat?
Na uw aanvraag ontvangt u van ons een bevestigingsmail met een formulier in de bijlage. Heeft u dit formulier wel verzonden? Na het verzenden van dit formulier weet de Belastingdienst namelijk pas naar welk rekeningnummer ze de toeslag kunnen overmaken.

Heeft u dit formulier wel verzonden, maar toch niets ontvangen? Het kan tot 6 weken duren voor de Belastingdienst uw formulier verwerkt. Is deze periode ook voorbij? Neem dan contact op via onderstaand formulier.
De persoon van de aanvraag was jonger dan 18 toen deze werd aangevraagd. Kan ik de dienst nog annuleren?
Wanneer een minderjarige persoon een aanvraag doet via onze website zal altijd gevraagd worden aan deze persoon of er toestemming van de ouders is verkregen. Wanneer deze checkbox is aangevinkt tijdens de aanvraag moeten wij ervan uitgaan dat deze toestemming is verkregen. Er is dus geen aanvullend recht op annuleren bij een aanvraag van een persoon die jonger dan 18 is.

Let op: Wanneer uw aanvraag nog niet door ons is verwerkt heeft kunt u deze nog wel annuleren. Als u via onderstaand contactformulier de volledige naam van de aanvraag naar ons stuurt dan kunnen we voor u nakijken of het nog mogelijk is om de aanvraag te annuleren. Wij verwerken de aanvragen doorgaans binnen 6 uur.
Hoe kan ik telefonisch in contact komen?
Wij zijn momenteel helaas niet telefonisch bereikbaar, maar we doen ons best om uw vraag (via mail) binnen 24 uur te beantwoorden!

Vragen en/of opmerkingen

Indien u vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact met ons opnemen. Veel antwoorden kunt u al vinden onder het kopje 'FAQ'. Kijk daar dus eerst voordat u contact met ons opneemt.

Bekijk FAQ
Openingstijden

ToeslagenPortal.nl is 24/7 bereikbaar per mail (info@toeslagenportal.nl). Doorgaans reageren wij binnen 24 uur.

Bedrijfsgegevens
Adres: Amperestraat 21 B
Postcode: 3861 NC Nijkerk
E-mailadres: info@toeslagenportal.nl
KvK-nummer: 73760455
BTW-nummer: NL859654771B01